مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اردیبهشت 1401 ساعت 11:472022-05-10اقتصادي

نیازمند کمک بنیاد برکت در تکمیل مدارس نیمه تمام هستیم


برای تکمیل طرح های نیمه تمام در ساخت مدارس هنوز 2,500 میلیارد تومان آن پرداخت نشده است.

- ، ناصر قفلی رییس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور در آیین افتتاح 150 مدرسه بنیاد برکت با بیان اینکه خیرین از دیرباز همواره اقدامات خیرخواهانه داشته اند، افزود: در سال 1337 اولین بار اقدامات خیرخواهانه خیران نظام مند شد و در همان سال یک میلیارد و 700 میلیون تومان برای ساخت مدرسه جمع شد که این مبلغ به 4 هزار میلیارد توما در سال گذشته رسید.

رییس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ادامه داد: در سال گذشته برای تکمیل طرح های نیمه تمام در ساخت مدارس 5 هزار میلیارد تومان توسط دولت تعهد داده شده بود که 2,500 میلیارد تومان آن پرداخت شده و مابقی هنوز پرداخت نشده است.

قفلی با بیان اینکه اگر این وضع ادامه پیدا کند نیاز به مدارس دو شیفته خواهیم داشت، اظهار کرد: از تهران خیر داریم، زمین نداریم.

آقای زاکانی باید به ما حداقل 100 زمین بدهد یا در منطقه 22 تهران با 500 هزار نفر جمعیت مواجه ایم و به 300 مدرسه نیازمندیم که تنها ساخت 100 مدرسه در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به لزوم مهارت آموزی دانش آموزان گفت: بسیاری از دانش آموزان بعد از مقطع ابتدایی از تحصیل انصراف می دهند، این موضوع نیاز ما به احداث هنرستان و مراکز مهارت آموزی را نشان می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیازمند کمک بنیاد برکت در تکمیل مدارس نیمه تمام هستیم

نیازمند کمک بنیاد برکت در تکمیل مدارس نیمه تمام هستیم