مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اردیبهشت 1401 ساعت 11:272022-05-10سياسي

ثبت جهانی 74 اثر طبیعی و تاریخی کشورهای اکو در فهرست یونسکو


دبیرکل سازمان همکاری های اقتصادی اکو با اشاره به جاذبه های گردشگری کشورهای عضو اکو گت: 74 اثر تاریخی و طبیعی آن در فهرست جهانی یونسکو ثبت شده است.

- ، خسرو نوذری پیش ازظهر سه شنبه در نشست افتتاحیه اجلاس منطقه ای و بین المللی ساری 2022 با تقدیر از دولت جمهوری اسلامی ایران و مقامات مازندرانی اظهار داشت: ساری دارای ظرفیت های متعددی است و به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو انتخاب شده است.

وی با اظهار اینکه ساری به عنوان یکی از مهمترین مقاصد گردشگری شناسایی شده است، افزود: معرفی پایتخت های گردشگری در فراهم کردن تعامل بیشتر کشورهای منطقه با پیشینه تاریخی وف رهنگی گردشگری مؤثر است.

وی با اشاره به سند گردشگری آرام، سبز و جذب اکو و اینکه این سازمان ابتکارات گردشگری بسیاری را در دستور کار دارد، گفت: معرفی ساری به عنوان پایتخت گردشگری، نمایش پتانسیل و ظرفیت های در اجلاس وسیع تر است.

نوذری ادامه داد: چهارمین اجلاس گردشگری اکو قرار است در شهر تاریخی بخارای ازبکستان برگزار می شود و انتظار می رود در این نشست ابتکارات مختلف شامل تسهیل صدور روادید، استانداردهای خدمات گردشگری مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

دبیرکل سازمان همکاری های اقتصادی اکو با اشاره به ایجاد 330 میلیون شغل توسط گردشگری درجهان اظهار داشت: منطقه اکو به دلیل تنوع و زیبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت جهانی 74 اثر طبیعی و تاریخی کشورهای اکو در فهرست یونسکو

ثبت جهانی 74 اثر طبیعی و تاریخی کشورهای اکو در فهرست یونسکو