مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اردیبهشت 1401 ساعت 11:122022-05-10اجتماعي

توزیع بیش از 6 هزار بسته آموزشی،فرهنگی و ورزشی توسط سپاه گچساران


ازابتدای وجود کرونا تا کنون 6 هزار بسته ورزشی،فرهنگی و آموزشی بین مدارس کم برخوردار این شهرستان توزیع شده است.

- سرهنگ باقر پسنده در حاشیه توزیع بسته های آموزشی و فرهنگی در گفت و گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: معلمی شغل انبیاست و انبیا مبعوث شدند تا بشر را راهنمایی کنند، هفته گرامیداشت معلم را به تمام فرهنگیان تبریک می گویم.

وی بیان کرد: سپاه از زمان پیدایش ویروس کرونا تا کنون خدمات ماندگاری را در این ایام انجام داده و همواره یاور مردم بوده است.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران با اشاره به توزیع 6 هزار بسته آموزشی بین مدارس کم برخوردار گچساران در ایام کرونا تصریح کرد: در همین مدت نیز 17 هزار و 500 بسته معیشتی در طرح حاج قاسم سلیمانی بین اقشار نیازمند این شهرستان توزیع شده است.

پسنده عنوان کرد: به مناسبت هفته بسیج سازندگی 60 بسته آموزشی،ورزشی و فرهنگی به ارزش 1 میلیارد و 200 میلیون ریال بین مدارس کم برخوردار شهری و روستایی گچساران توزیع شد.

وی گفت: در سال گذشته نیز 8 سیستم صوتی به ارزش 4 میلیارد ریال بین مدارس گچساران از سوی بسیج سازندگی سپاه توزیع شده است فرمانده سپاه ناحیه گچساران با اشاره به اینکه هدف توزیع بسته های آموزشی فرهنگی و اموزشی بین نیازمندان است، خاطرنشان کرد: در این شهرستان 45 گروه جهادی به مناسبت هفته بسیج سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع بیش از 6 هزار بسته آموزشی،فرهنگی و ورزشی توسط سپاه گچساران

توزیع بیش از 6 هزار بسته آموزشی،فرهنگی و ورزشی توسط سپاه گچساران