مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اردیبهشت 1401 ساعت 10:472022-05-10سياسي

افزایش عوارض ساختمانی برای افزایش درآمد نیست/خدمات باید بهبود یابد


عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه افزایش عوارض برای افزایش درآمد نیست بلکه برای افزایش خدمات است، گفت: درآمد شهرداری نیز صرف ارائه خدمات می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، دو فوریت طرح اعطای مهلت زمان پرداخت فرم های اعلام عوارض ساختمانی صادره در اسفند سال 1400 امروز در صحن شورای شهر بررسی شد و اعضای شورای شهر تهران در این زمینه نظراتشان را بیان کردند.

مهدی عباسی با بیان اینکه نقصی در صدور فیش های عوارض وجود دارد، اظهار کرد: مدت زمان دو ماه و تا پایان سال قید شده و تبعیضی بین کسانی که تا بهمن ماه فیش دریافت کردند و کسانی که پس از بهمن ماه فیش می گیرند ایجاد خواهد شد.

رییس کمیسیون شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران افزود: باید حداقل اعتبار مشخصی برای کسانی که فیش دریافت می کنند در نظر گرفته شود که در کمیسیون مربوطه در حال بررسی است.

عباسی با بیان اینکه امروز مواجهیم با این موضوع که برخی افراد فیش هایی در اختیار دارند و اعلام می کنند که فرصت مناسب را نداشتند، یادآور شد: ما باید بازه زمانی این فیش هایی که در دست مردم بوده را محدودتر کنیم و همچنین مدت زمان پرداخت را نیز به طور مشخص لحاظ کنیم تا از بلاتکلیفی خارج شود.

وی ادامه داد: اولویت هایی برای بلوک دارایی های سه، چهار و پنج به عنوان اقشار ضعیف در نظر بگیریم همچنین سال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش عوارض ساختمانی برای افزایش درآمد نیست/خدمات باید بهبود یابد

افزایش عوارض ساختمانی برای افزایش درآمد نیست/خدمات باید بهبود یابد