مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اردیبهشت 1401 ساعت 09:522022-05-10سياسي

مجلس از عملکرد وزارت نیرو در دولت روحانی تحقیق و تفحص می کند


نمایندگان مجلس با تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت نیرو دولت یازدهم و دوازدهم درخصوص ظرفیت های نیروگاهی صنعت برق کشور موافقت کردند.

- ، نمایندگان در جلسه علنی امروز (سه شنبه، 20 اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی با طرح تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت نیرو دولت روحانی درخصوص ظرفیت های نیروگاهی صنعت برق کشور با 160 رأی موافق، 29 رأی مخالف و 8 رأی ممتنع از مجموع 228 نماینده حاضر در مجلس موافقت کردند.

متن این گزارش به شرح زیر است: با سلام و تحیت؛ با احترام، بازگشت به نامه شماره 1501753 در خصوص تقاضای تعدادی از نمایندگان محترم (مذکور در ذیل گزارش) برای تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت نیرو در دولت های یازدهم و دوازدهم در خصوص توسعه ظرفیت های نیروگاهی صنعت برق کشور از سال 1392 تا 1400 به استحضار می رساند: در اجرای ماده (212) آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی و نظر به اظهار مورخ 23.

09/1400 متقاضیان مبنی برعدم کفایت اطلاعات ارائه شده، موضوع در جلسه رسمی کمیسیون که با حضور 17 نفر حاضرین از نمایندگان عضو کمیسیون، متقاضیان تحقیق و تفحص مطرح و پس از استماع نظرات طرفین، ضرورت انجام تحقیق و تفحص در محورهای ذیل به تصویب رسید.

محورهای تحقیق و تفحص: چرا دولت به تکالیف یاد شده در مواد یادشده از قانون برنامه .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس از عملکرد وزارت نیرو در دولت روحانی تحقیق و تفحص می کند

مجلس از عملکرد وزارت نیرو در دولت روحانی تحقیق و تفحص می کند