مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اردیبهشت 1401 ساعت 09:122022-05-10اجتماعي

مدیریت سامانکده شهرداری رشت مطلوب نیست


استاندار گیلان بر ساماندهی معتادان متجاهر و تلاش برای بازتوانی آنها تأکید کرد و گفت: مدیریت سامانکده شهرداری رشت نامطلوب است.

- ، اسدالله عباسی در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گیلان با اشاره به مخاطرات و عواقب سو گرایش به مواد مخدر، اظهار کرد: مبارزه با مواد مخدر باید به جریانی اجتماعی در همه گروه های سنی تبدیل شود.

وی استعمال مواد مخدر صنعتی و عوارض آن را خطرناک تر از مواد مخدر سنتی خواند و با تاکید بر لزوم آموزش مؤثر در خصوص اعتیاد و پیامدهای آن، پیشگیری را تنها رویکرد مؤثر دانست و تصریح کرد: صرف هزینه و بکارگیری ابزار و توان فردی و اجتماعی برای پیشگیری، به مراتب با ارزش تر و اثربخش تر از درمان و مقابله است.

استاندار گیلان بر لزوم نمایش زیبایی های گیلان و تلاش برای ساختن جامعه ای پویا و بانشاط تاکید کرد و افزود: باید افراد آسیب دیده اجتماعی به گونه ای ساماندهی شوند که پس از مرحله درمان، با داشتن سلامت فردی و بهره گیری از مهارت های شغلی، به آغوش جامعه بازگردند.

عباسی با تأکید بر ضرورت هم افزایی همه دستگاه های دولتی و خصوصی و نیز فعالان اجتماعی، گفت: باید برنامه ریزی ها و اقدامات، به صورت عملیاتی پیگیری شود زیرا برگزاری نشست های هم اندیشی و گفتمان به تنهایی تأثیری ندارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت سامانکده شهرداری رشت مطلوب نیست

مدیریت سامانکده شهرداری رشت مطلوب نیست