مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اردیبهشت 1401 ساعت 08:572022-05-10اقتصادي

ساماندهی کودکان کار زنجانی آغاز شد


سرپرست اداره کل بهزیستی استان زنجان از اجرای طرح ساماندهی کودکان کار خبر داد و گفت: ایجاد فضای «دوستدار کودک» و مرکز غربالگری مجهز به دستگاه های اسکن از اقداماتی است که در این باره انجام می شود.

- سلمان حسینی، سرپرست اداره کل بهزیستی استان زنجان از اجرای طرح ساماندهی کودکان کار خبر داد و اظهار کرد: متولی اصلی این طرح را بهزیستی است.

سرپرست اداره کل بهزیستی استان زنجان: برای جلوگیری از اتلاف منابع، تداخل و بعضاً تعارض اقدامات اجرایی، بهزیستی با همکاری و حضور فعال 16 دستگاه همکار برای اجرای بهینه این طرح اقدام خواهد کرد.

وی نقش دلسوزانه و فعالانه 16 دستگاه همکار را در بهبود زندگی کودکان کار و خیابانی تاثیرگذار دانست و افزود: ایجاد فضای دوستدار کودک و مرکز غربالگری مجهز به دستگاه های اسکن عنبیه و سامانه استعلام از برنامه هایی است که با همکاری دستگاه های چون ثبت احوال، نیروی انتظامی، کمیته امداد و.

انجام خواهد شد.

حسینی با اشاره به تکریم حقوق کودکان و ترویج فرهنگ دوستدار کودک خاطر نشان کرد: فرهنگ رفتار با این بخش از کودکان جامعه باید در بین مردم نهادینه شود و طرح حمایت اجتماعی از کودکان کار و خیابانی (اقدام تا عمل)  یک طرح کشوری در راستای ساماندهی کودکان کار و خیابانی است که بر فرهنگ سازی برای نحوه رفتار با این کودکان در ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی کودکان کار زنجانی آغاز شد

ساماندهی کودکان کار زنجانی آغاز شد