مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اردیبهشت 1401 ساعت 08:522022-05-10سياسي

اقدامات بسیج سازندگی مایه عزت و افتخار جمهوری اسلامی است


تولیت حرم مطهر حضرت معصومه (س) اقدامات و برنامه های بسیج سازندگی کشور را باعث افتخار و عزت نظام جمهوری اسلامی برشمرد.

- ، آیت الله سیدمحمد سعیدی در دیدار سردار محمد زهرایی رییس سازمان بسیج سازندگی کشور برنامه های این سازمان را باعث افتخار و عزت نظام دانست و اظهار کرد: در فعالیت ها اگر نگاه به قله باشد توان، امید، گستره و صحت کارمان بالا می رود و از سهل انگاری و سهل اندیشی مصون می مانیم و از ناملایمات مأیوس نمی شویم.

وی با بیان اینکه نگاه به قله انسان را امیدوار می کند، گفت: نگاه به قله باعث رسیدن به اوج اهداف تعریف شده می شود و همت انسان را بلند می کند و چشم و گوش را به روی حواشی و کارشکنی ها می بندد و انسان از کنار بسیاری از ناملایمات با کرامت عبور می کند.

تولیت حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها با بیان اینکه در اوج قله انقلاب امام زمان (عج) ایستاده اند، گفت: بسیج سازندگی باید به گونه ای رفتار کند که کارهایش تأیید کننده اهداف و آرمان های بلندش و رفتار و اعمالش شاهد بر درستی موضع گیری ها و آرمان هایش باشد.

وی با بیان اینکه رفتار بسیج سازندگی باید برگرفته از سبک زندگی قرآنی باشد، گفت: بسیج سازندگی یک فعالیت عام المنفعه است و همانطور که رحمانیت خدا همه چیز را در بر گرفته است باید خدمت رسانی بسیج سازندگی هم همه مردم را در بر بگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات بسیج سازندگی مایه عزت و افتخار جمهوری اسلامی است

اقدامات بسیج سازندگی مایه عزت و افتخار جمهوری اسلامی است