مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اردیبهشت 1401 ساعت 08:122022-05-10حوادث

دستگیری 10 نفر از عوامل نزاع دسته جمعی در قلعه نادر لیکک


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بهمیی، سرهنگ فرزین جمشیدی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهمیی از شناسایی و دستگیری 10 نفر از عاملان نزاع دسته جمعی در کمترین زمان ممکن در این شهرستان خبر داد.

 وی در خصوص نزاع دست جمعی گفت: در پی وقوع یک فقره درگیری منجر به نزاع دست جمعی در قلعه نادر شهر لیکک گزارش شد بلافاصله تیم های انتظامی پلیس و دیگر نیرو های امدادی، برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهمیی ادامه داد: ماموران نیروی انتظامی شهرستان بهمیی در کم ترین زمان ممکن افراد را شناسایی کرد و 10 نفر از عوامل این درگیری را دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی دادند.

جمشیدی افزود: بسیاری از نزاع ها و درگیری ها حاصل بی اطلاعی برخی افرادی است که هیچ گونه اطلاعی از حقوق اجتماعی مردم در جامعه ندارند.

وی با تأکید بر برخورد قاطع و بدون اغماض پلیس با اراذل و اوباش اضافه کرد: مخلان نظم و امنیت و آرامش شهروندان بدانند که بی تردید پلیس به پشتوانه همکاری آگاهانه شهروندان و حمایت دستگاه قضایی با قاطعیت و جدیت تمام با قانون شکنان برخورد خواهد کرد.

فرمانده نیروی انتظامی بهمیی در پایان عنوان کرد: با بیان اینکه پلیس با هرگونه ایجاد نا امنی به شدت و با قاطعیت برخورد می کند اضافه کرد: شهروندان با مشاهده هرگونه نزاع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 10 نفر از عوامل نزاع دسته جمعی در قلعه نادر لیکک

دستگیری 10 نفر از عوامل نزاع دسته جمعی در قلعه نادر لیکک