مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اردیبهشت 1401 ساعت 07:372022-05-10سياسي

ضرغامی: موانع سرمایه گذاری برای توسعه گردشگری یزد را رفع می کنیم


وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با تاکید بر توجه به بافت تاریخی و مذهبی یزد، خواستار پیگیری و رفع موانع حضور سرمایه گذاران برای توسعه زیرساخت های گردشگری این شهر میراث جهانی شد و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، عزت الله ضرغامی عصر دیروز با استاندار و مدیرکل میراث فرهنگی، استان یزد دیدار و گفت وگو کرد.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در این دیدار اظهار کرد: با توجه به این که استان یزد گردشگر پذیر است و باید در طول سال ستاد خدمات سفر برای ارائه خدمات به گردشگران فعال باشد، این مهم مد نظر دست اندرکاران قرار گیرد.

وی افزود: اطلاع رسانی نقش مهی در  ارائه خدمات بهتر به گردشگران دارد به این منظور باید شبکه اطلاع رسانی و پاسخگویی به مسافران همیشه فعال باشد.

ضرغامی ایجاد زمینه سرمایه گذاری برای توسعه گردشگری یزد را حائز اهمیت دانست و بیان کرد: در چارچوب قانون سعی می کنیم موانع سرمایه گذاری در این شهر میراث جهانی را رفع کنیم.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با تاکید بر توجه به بافت تاریخی و مذهبی یزد، خواستار پیگیری و رفع موانع حضور  سرمایه گذاران برای توسعه زیرساخت های گردشگری این شهر میراث جهانی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرغامی: موانع سرمایه گذاری برای توسعه گردشگری یزد را رفع می کنیم

ضرغامی: موانع سرمایه گذاری برای توسعه گردشگری یزد را رفع می کنیم