مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اردیبهشت 1401 ساعت 21:372022-05-09سياسي

آغاز توزیع 3 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان تربت حیدریه


مسوول بسیج سازندگی تربت حیدریه گفت: در ادامه نسیم مواسات و همدلی و کمک های مومنانه و در یازدهمین مرحله از این رزمایش با عنوان «نذر حاج قاسم» از امروز توزیع 3 هزار بسته معیشتی به ارزش تقریبی 12 میلیارد ریال بین نیازمندان شهرستان تربت حیدریه آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس ازتربت حیدریه، سروان محسن فتوحیان مسوول بسیج سازندگی تربت حیدریه امروز در مراسم آغاز توزیع این بسته های معیشتی گفت: مردم در طول انقلاب اسلامی توکل را در اعمال و رفتار و گفتار به معنای واقعی کلمه عملی ساختند و بخصوص در این 2 سال ایام کرونا با هدایت های رهبری مواسات و همدلی و کمک های مومنانه را راه اندازی کرده و با مجاهدت هر چه تمام تر فرامین ولی فقیه جامعه را لبیک گفتند.

وی افزود: در یازدهمین مرحله کمک های مومنانه، از امروز توزیع بسته های معیشتی به تعداد 3 هزار بسته به ارزش تقریبی 12 میلیارد ریال بین نیازمندان تربت حیدریه آغاز می شود.

سروان فتوحیان خاطرنشان کرد: همچنین در این مرحله 5 سری کمک جهیزیه به ارزش ریالی 600 میلیون ریال به نوعروسان نیازمند اهدا شد.

گفتنی است این بسته های معیشتی شامل 30 تُن برنج، 11 تُن مرغ، 6 تُن روغن و 4 تُن شکر به ارزش ریالی هر بسته معیشتی 4 میلیون ریال است که توسط 173 گروه جهادی توزیع می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز توزیع 3 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان تربت حیدریه

آغاز توزیع 3 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان تربت حیدریه