مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اردیبهشت 1401 ساعت 21:322022-05-09اقتصادي

احداث 70 کیلومتر بزرگراه و راه اصلی در آذربایجان غربی


مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی از احداث 70 کیلومتر بزرگراه و راه اصلی در استان طی سالجاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه ، به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی سیدمحسن حمزه لو با بیان اینکه امسال 70 کیلومتر بزرگراه و راه اصلی در آذربایجان غربی احداث می شود، اظهار داشت: جذب اعتبار برای تکمیل کریدور بزرگراهی غرب و ساماندهی جاده های منتهی به پایانه های مرزی در رأس برنامه های راهبری راه و شهرسازی قرار دارد.

وی با بیان اینکه با تلاش صورت گرفته، از 540 کیلومتر کریدور بزرگراهی غرب کشور در استان، تاکنون بیش از 450 کیلومتر با 90 درصد پوشش زیر باد ترافیکی رفته است، افزود: کریدور بزرگراهی غرب کشور به طول یک هزار و 530 کیلومتر، مرز بازرگان را به بندر امام خمینی (ره) در استان خوزستان متصل می کند که 30 درصد این شبکه حمل و نقل جاده ای به طول 540 کیلومتر در آذربایجان غربی احداث می شود.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی تاکید کرد: با توجه به شرایط کنونی، توسعه زیرساخت های حمل و نقل در پایانه های مرزی یکی از کارآمدترین راهکارهای برون رفت از چالش های اقتصادی به شمار می رود.

حمزه لو خاطرنشان کرد: وجود یک هزار کیلومتر مرز مشترک و همجواری آذربایجان غربی با سه کشور، این استان را به دروازه اصلی ارتباط ایران با اروپا تبدیل کرده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث 70 کیلومتر بزرگراه و راه اصلی در آذربایجان غربی

احداث 70 کیلومتر بزرگراه و راه اصلی در آذربایجان غربی