مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اردیبهشت 1401 ساعت 21:322022-05-09اقتصادي

دستور رییسی برای پرداخت یارانه های 400 هزار تومانی و 300 هزار تومانی


نان سنتی به دست همه مردم خواهد رسید دارو از طریق بیمه ها با همین قیمت امروز داده می شود و این یارانه به بیمه ها پرداخت می شود و در بنزین هم افزایش قیمت نخواهیم داشت.

- تابناک : رییس جمهور اعلام کرد مبلغ یارانه سه دهک پایین جامعه به 400 هزار تومان و برای دهک های دیگر به 300 هزار تومان در ماه افزایش یافت.

سید ابراهیم رییسی دوشنبه شب در برنامه زنده تلویزیونی در سخنانی با مردم با اشاره به اقدامات دولت سیزدهم در مقابله با کرونا گفت: در مقطعی که دولت سیزدهم بر سر کار آمد، روزانه 700 نفر قربانی کرونا و خانواده هایشان داغدار می شدند.

اما امروز این رقم به هفت نفر قربانی در روز کاهش یافته است.

وی با قدردانی از تلاش های کادر درمان و مشارکت مردم در مقابله با کرونا، بازگشایی دانشگاه ها و مدارس را از دستاوردهای این مجاهدت ها و همکاری ها دانست و افزود: همکاری دانش آموزان و خانواده ها، کادر آموزشی مدارس و استادان دانشگاه ها همکاری خوبی بود و سفرهای نوروزی و کسب و کار مردم هم فعال شد که همه از برکات خداوند است و مردم و دست اندرکاران امر بهداشت و درمان باید تلاش کنند تا از جانب مردم هر روز ارتقاء یابد.

امروز تولیدات واکسن ما به مرحله صادرات رسیده است آیت الله رییسی خاطر نشان کرد: کشور ما در صیانت از جان مردم و واکسیناسیون در برابر کرونا موفق بوده و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور رییسی برای پرداخت یارانه های 400 هزار تومانی و 300 هزار تومانی

دستور رییسی برای پرداخت یارانه های 400 هزار تومانی و 300 هزار تومانی