مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اردیبهشت 1401 ساعت 21:022022-05-09اقتصادي

شرایط سرمایه گذاری در بخش گردشگری کردستان فراهم است


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان، گفت:با توجه به پتانسیل های بالقوه ای که در صنعت گردشگری کردستان وجود دارد، شرایط بسیار مساعدی برای سرمایه گذاری در این بخش فراهم شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، یعقوب گویلیان عصر امروز در جلسه کمیته فنی گردشگری استان کردستان در سنندج اظهار کرد: کردستان به دلیل جاذبه های طبیعی و تاریخی کم نظیر و هم مرز بودن با کشور عراق، از ظرفیت بسیار مناسبی برای توسعه گردشگری برخوردار است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان افزود: تقویت زیرساخت ها و دستیابی به اهداف توسعه پایدار گردشگری، نیازمند سرمایه گذاری ویژه  و توانمندسازی فعالان این حوزه برای جذب گردشگر است.

وی عنوان کرد: اگر امکانات زیرساختی برای گردشگری در اختیار داشته باشیم می توانیم کردستان را به مقصدی برای ماندگاری گردشگران و مسافران در استان تبدیل کنیم.

گویلیان یادآور شد: به منظور توسعه صنعت گردشگری کردستان و برون رفت از تنگناهای اقتصادی و معیشتی مردم، با تمام توان از سرمایه گذاران بخش خصوصی در استان استقبال و حمایت خواهیم کرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان گفت: امیدواریم نهادهای مربوطه نیز در راستای جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی همکاری های لازم را با این اداره کل داشته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط سرمایه گذاری در بخش گردشگری کردستان فراهم است

شرایط سرمایه گذاری در بخش گردشگری کردستان فراهم است