مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اردیبهشت 1401 ساعت 19:322022-05-09ورزشي

توقف بدموقع پرسپولیس برابر ذوب آهن/ «دوری» خودخواسته از صدر جدول!


پرسپولیس که امیدوار بود با پیروزی برابر ذوب آهن فاصله اش با صدر جدول را کمتر کند، با نمایشی ضعیف برابر ذوب آهن دو امتیاز دیگر از دست داد تا شانسش برای قهرمانی کمتر از قبل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، دیدار تیم های فوتبال ذوب آهن اصفهان و پرسپولیس از ساعت 18:30 امروز در هفته بیست و ششم رقابت های لیگ برتر فوتبال برگزار شد.

این دیدار با تساوی یک - یک در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان همراه شد.

سعید باقر پسند (2) برای ذوب آهن و شیرزود تمیروف (57) برای پرسپولیس گلزنی کردند.

بازی جسورانه ذوب آهن برای بردن مهدی تارتار به دلیل محرومیت نتوانست از روی نیمکت، ذوب آهن را هدایت کند اما ترکیب او و استراتژی تهاجمی این تیم نشان از میل به بردن پرسپولیس داشت.

حبیب فر عباسی، حامد نورمحمدی، سیدمحمد قریشی، مسعود ابراهیم زاده، آرمان قاسمی، سجاد جعفری، سجاد دانایی، سعید باقر پسند، محمد خدابنده لو، سینا اسدبیگی، سجاد آشوری بازیکنان ذوب آهن را در آغاز این دیدار تشکیل می دادند تا همکاری آنها در ابتدای بازی باعث شود تا این تیم در دقیقه 2 روی غفلت مدافعان پرسپولیس گل اول را به ثمر برساند.

ترکیب اولیه ناکام پرسپولیس برای گلزنی حامد لک، سعید آقایی، سیدجلال حسینی، علی نعمتی، رامین رضاییان، میلاد سرلک، رضا اسدی، مهدی ترابی، احسان پهلوان، شیرزود تمیروف، حامد پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقف بدموقع پرسپولیس برابر ذوب آهن/ «دوری» خودخواسته از صدر جدول!

توقف بدموقع پرسپولیس برابر ذوب آهن/ «دوری» خودخواسته از صدر جدول!