مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اردیبهشت 1401 ساعت 18:572022-05-09سياسي

نماینده مجلس: پوشش اینترنت روستاهای بالای 20 خانوار تا نیمه نخست 1402


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در این جلسه قول داد تا نیمه نخست 1402 پوشش اینترنت روستاهای بالای 20 خانوار را صددرصدی کند.

- نماینده مردم سنقر در مجلس: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در این جلسه قول داد تا نیمه نخست 1402 پوشش اینترنت روستاهای بالای 20 خانوار را صددرصدی کند.

نایب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: طبق گفته وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، پوشش اینترنت روستاهای بالای 20 خانوار تا نیمه نخست 1402 قطعی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، سیدجواد حسینی کیا در توضیح نشست روز دوشنبه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات جهت پاسخگوی به سوالات تعدادی از نمایندگان گفت: در مجموع تعداد 14 فقره سوال از عیسی زارع پور از سوی نمایندگان مطرح شد که عمدتا در حوزه اینترنت پرسرعت روستایی، عدم آنتن دهی و عدم ایجاد زیرساخت ها بود که در نهایت برای تحقق این درخواست ها به وزیر فرصت داده شد.

نماینده مردم سنقر در مجلس افزود: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در این جلسه قول داد تا نیمه نخست 1402 پوشش اینترنت روستاهای بالای 20 خانوار را صددرصدی کند.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم بخشی از این مهم در سال جاری محقق و بخشی دیگر در نیمه نخست سال آینده انجام شود تا دیگر هیچ روستای بالای 20 خانوار بدون پوشش اینترنت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مجلس: پوشش اینترنت روستاهای بالای 20 خانوار تا نیمه نخست 1402

نماینده مجلس: پوشش اینترنت روستاهای بالای 20 خانوار تا نیمه نخست 1402