مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اردیبهشت 1401 ساعت 18:272022-05-09ورزشي

تشابه آب و هوایی گیلان با بانکوک تایلند علت میزبانی تیم ملی هاکی


نهمین اردوی تیم هاکی بانوان داخل سالن از روز جمعه، 16 اردیبهشت آغاز شده و به مدت یک هفته در سالن المپیک مجموعه سردار جنگل ادامه خواهد شد که تشابه آب و هوایی گیلان با بانکوک تایلند محل برگزاری مسابقات آسیایی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، دومین اردوی سال جدید و نهمین اردوی تیم هاکی بانوان داخل سالن کشورمان از روز جمعه، 16 اردیبهشت آغاز شده و تا 23 اردیبهشت به مدت یک هفته در سالن المپیک مجموعه سردار جنگل شهرستان رشت به میزبانی هیات هاکی استان گیلان ادامه خواهد داشت.

  سرمربی تیم ملی هاکی بانوان ایران در جمع اصحاب رسانه با اشاره به این اردو اظهار کرد: در این مرحله 20 بازیکن دعوت شده اند که تمرینات خود را تا 23 اردیبهشت در سالن المپیک خانه هاکی مجموعه ورزشی سردار جنگل شهرستان رشت انجام می دهند.

  نیلوفرعبدی با اشاره به برگزاری این اردو در رشت افزود: تشابه آب و هوایی گیلان با بانکوک تایلند محل برگزاری مسابقات آسیایی، علت انتخاب میزبانی گیلان در این مرحله از اردو است.

  وی با بیان اینکه مسابقات آسیایی مرداد ماه برگزار خواهد شد، گفت: تا پیش از اعزام به رقابت ها 5 مرحله اردوی دیگر نیز در برنامه خواهیم داشت تا با آمادگی بیشتری عازم رقابت ها شویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشابه آب و هوایی گیلان با بانکوک تایلند علت میزبانی تیم ملی هاکی

تشابه آب و هوایی گیلان با بانکوک تایلند علت میزبانی تیم ملی هاکی