مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اردیبهشت 1401 ساعت 17:572022-05-09ورزشي

حرکت تور دوچرخه سواری صلح از کردستان به مقصد تهران


معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر کردستان گفت: به مناسبت یکصدمین سالگرد تأسیس این جمعیت، جمعی از دوچرخه سواران اقوام مختلف ایرانی، به مقصد ساختمان صلح تهران حرکت کردند.

- اظهار کرد: امروز همزمان با یکصدمین سالگرد تأسیس جمعیت هلال احمر ایران، 10 دوچرخه سوار از نقاط مختلف کشور مسیر 500 کیلومتری سنندج تا ساختمان صلح در تهران را رکاب می زنند.

وی افزود: در طول مسیر تیم موتور سواران گروه اقوام ایرانی به این تیم می پیوندد و به یاد حماسه سازان ایران نهال کاری انجام می شود.

قنبری خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری تور دوچرخه سواری، ترویج فرهنگ ورزش دوچرخه سواری و معرفی بیشتر فعالیت های هلال احمر در یکصدمین سالگرد تأسیس آن است.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر کردستان اظهار داشت: امسال به مناسبت یکصدمین سالگرد تأسیس جمعیت هلال احمر، برنامه های دیگری از جمله مانور درمان اضطراری در روستاها و صعودهای امدادی به کوه ها در نظر گرفته شده است.

قنبری اعلام کرد: در حال حاضر 23 پایگاه امداد و نجات ثابت و سیار در سطح کردستان فعال است که از این تعداد 13 پایگاه ثابت در محورهای مواصلاتی و 10 پایگاه پشتیبانی سیار در سطح شهرستان ها مستقر و آماده خدمات رسانی به حادثه دیدگان هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرکت تور دوچرخه سواری صلح از کردستان به مقصد تهران

حرکت تور دوچرخه سواری صلح از کردستان به مقصد تهران