مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اردیبهشت 1401 ساعت 17:172022-05-09فرهنگي

پریدخت و خال سیاه عربی با امضای حامد عسکری در افتتاحیه کتاب شهر کرمان


کرمان؛ مهسا حقانیت: کتاب شهر کرمان عصر امروز با حضور جمع زیادی از اهالی فرهنگ و هنر در ابتدای بلوار جمهوری اسلامی افتتاح شد، حامد عسکری شاعر و نویسنده مطرح کشوری اهلِ بم مهمان ویژه این آیین بود.

کتاب شهر پاتوق کتاب خوان های کرمانی شود در همین حال شهردار کرمان اظهار داشت: فضای کتابفروشی باید شامل ویژگی هایی مانند ذوق و سلیقه، فرم، معماری و انتخاب کتاب ها باشد و در کتاب شهر می بینیم اکثر کتاب های موجود را مدیر این مجموعه خوانده است و کتاب ها گزیده شده است .

سعید شعرباف تبریزی ادامه داد: در کتاب شهر کرمان علاوه بر کتاب، انواع بازی ها موجود است و محل استراحت ایجاد کرده اند و امیدوارم این مکان به یک پاتوق برای کتاب خوانان کرمانی تبدیل شود.

وی ابراز داشت: هر کاری در حوزه کتاب بخواهد انجام شود، مصداق کار انقلابی است و باور نمی کردم یک مسؤول در جمهوری اسلامی بتواند کتاب بخواند، اما در کتاب کتاب و کتابخوانی از دیدگاه رهبری این را خواندم که سال 80 در آن کتاب اعلام کرده بودند، بیش از یک هزار رمان خارجی خوانده ام و این تکلیف را برای ما مشخص می کند.

شهردار کرمان عنوان کرد: هرجایی در کرمان که مانند کتاب شهر راه اندازی شود، تمام امکانات شهرداری در اختیارشان قرار می گیرد و شهر حاج قاسم باید شهر کتاب، علم و دانش باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پریدخت و خال سیاه عربی با امضای حامد عسکری در افتتاحیه کتاب شهر کرمان

پریدخت و خال سیاه عربی با امضای حامد عسکری در افتتاحیه کتاب شهر کرمان