مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اردیبهشت 1401 ساعت 17:122022-05-09دانش

صالحی: ایران در معرض اخراج از سازمان های بین المللی به دلیل نپرداختن حق عضویت!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، پیمان صالحی معاون پژوهشی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری امروز در نشست تخصصی دیپلماسی علم و فناوری؛ فرصت ها و راهکار ها اظهار کرد: - صالحی: ایران در معرض اخراج از سازمان های بین المللی به دلیل نپرداختن حق عضویت! معاون پژوهشی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری اعلام کرد: ما به شدت در معرض اخراج از سازمان های بین المللی، چون سرن، سزامی و توآس هستیم.

این موضوع منوط به سال های اخیر نمی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، پیمان صالحی معاون پژوهشی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری امروز در نشست تخصصی دیپلماسی علم و فناوری؛ فرصت ها و راهکار ها اظهار کرد: طی نشستی که در 11 سال گذشته در دانشگاه شهیدبهشتی برگزار شد، اعلام شد که در اوج جنگ آمریکا و شوروی هرگز مرز های جغرافیایی اثری بر دو گروه دانشمندان و ورزشکاران نداشته و بیان شد که چگونه ورزشکاران و دانشمندان آمریکایی به شوروی وارد می شدند.

وی با تاکید بر اینکه ایران هرگز از طرف دانشمندان برای چانه زنی استفاده نشده است، اظهار کرد: در حال حاضر دانشمندان کشور کرسی های بین المللی را با زحمت دریافت کرده اند و پیشنهاد می شود که وزارت امور خارجه، کرسی های علمی را در سازمان های بین المللی ایجاد کنند و ما دانشمندانی داریم که بتوانند این کرسی ها را اشغال کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صالحی: ایران در معرض اخراج از سازمان های بین المللی به دلیل نپرداختن حق عضویت!

صالحی: ایران در معرض اخراج از سازمان های بین المللی به دلیل نپرداختن حق عضویت!