مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اردیبهشت 1401 ساعت 17:022022-05-09دانش

نصیری قیداری: ستاد دیپلماسی علمی راه اندازی شود / لزوم اصلاح قوانین بالادستی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سعداله نصیری قیداری رییس دانشگاه شهیدبهشتی قیداری صبح امروز در نشست تخصصی دیپلماسی علمی و فناوری؛ فرصت ها، - رییس دانشگاه شهیدبهشتی پیشنهاد راه اندازی ستاد دیپلماسی علمی در یک جای مناسب مانند وزارت علوم را مطرح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سعداله نصیری قیداری رییس دانشگاه شهیدبهشتی قیداری صبح امروز در نشست تخصصی دیپلماسی علمی و فناوری؛ فرصت ها، چالش ها و راهکار ها با تاکید بر اینکه قوانین بالادستی نیازمند اصلاحات است، افزود: به عنوان مثال در نقشه جامع علمی کشور، نکات ارزشمندی است؛ اما از منظر دیپلماسی، نکات جدی در آن دیده نشده و حتی برای نکات مهمی هم که در نقشه جامع علمی کشور وجود دارد، برش عملیاتی دیده نشده و جملات آن بیشتر شبیه سند چشم انداز و کلی گویی است.

وی با بیان اینکه در روزگاری که شاهد تغییرات در همه حوزه های دانشی هستیم، باید با تغییر پارادیم جهانی، این قوانین را اصلاح کنیم، پیشنهاد راه اندازی ستاد دیپلماسی علمی در یک جای مناسب مانند وزارت علوم را مطرح کرد.

نصیری قیداری ادامه داد: اگر نگاهی به کشور های پیشرفته داشته باشیم، می بینیم که مشاور های دقیق علم و فناوری در کنگره آمریکا و مرکز نوآوری در این کشور برای رصد علم و فناوری دنیا وجود دارد، به گونه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصیری قیداری: ستاد دیپلماسی علمی راه اندازی شود / لزوم اصلاح قوانین بالادستی

نصیری قیداری: ستاد دیپلماسی علمی راه اندازی شود / لزوم اصلاح قوانین بالادستی