مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اردیبهشت 1401 ساعت 16:422022-05-09اقتصادي

روسیه مشتاق توتون گلستان/ خریدار غیرمجاز بازار صادرات را کساد کرد


مدیر مجتمع دخانیات گلستان با بیان اینکه روسیه مشتاق توتون استان است، گفت: در سال های گذشته به دلیل ورود خریداران غیرمجاز به جای صادرات، - ، مهران یونسی عصر دوشنبه در نشست خبری با رسانه های گلستان، اظهار کرد: خوشبختانه اجرای سیاست کشت قراردادی توتون در سال جاری، شرایط صادرات از مبادی رسمی را برای این محصول مهیا می کند.

مدیر مجتمع دخانیات گلستان ضمن یادآوری این نکته که توتون گلستان به کشورهای ترکیه، روسیه، آذربایجان، عراق و گرجستان در سنوات گذشته صادر می شد، گفت: عدم حمایت دخانیات از توتون کاران باعث شد تا کشاورزان این حوزه به فروش محصولشان به دلالان روی بیاورند.

او به یک سرمایه گذاری 20 میلیون یورویی در صنعت دخانیات استان اشاره کرد و افزود: تفاهم نامه این سرمایه گذاری بین مدیر عامل شرکت دخانیات کشور و سرمایه گذار منعقد شد.

وی ادامه داد: از این میزان سرمایه گذاری، 15 میلیون یورو برای خرید ماشین آلات موردنیاز و بقیه به عنوان سرمایه در گردش به منظور تهیه مواد اولیه تولید محصول استفاده خواهد شد.

به گفته یونسی، این کارخانه در مرحله هماهنگی برای تهیه ماشین آلات بوده و تا پایان سال جاری به طور رسمی در استان راه اندازی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسیه مشتاق توتون گلستان/ خریدار غیرمجاز بازار صادرات را کساد کرد

روسیه مشتاق توتون گلستان/ خریدار غیرمجاز بازار صادرات را کساد کرد