مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اردیبهشت 1401 ساعت 16:072022-05-09حوادث

ماموران پلیس پاوه و جوانروداموال مفقودی را به صاحبانش بازگرداندند


رییس بازرسی انتظامی استان کرمانشاه گفت: ماموران وظیفه شناس پلیس پاوه و جوانرود اموال مفقودی را به صاحبانش بازگرداندند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حمیدرضا نورایی اظهار کرد: در مورد نخست سرگرد بهرام اسکندی رییس کلانتری 14 نودشه حین انجام مأموریت و گشت زنی در مسیر روستای هجیج به یک دستگاه گوشی تلفن همراه آیفون برخورد می کند.

وی افزود: این همکار وظیفه شناس در ادامه با انجام تحقیقات لازم موفق به شناسایی مالک گوشی تلفن همراه که یک خانم بود شده و نسبت به تحویل گوشی به وی اقدام می کند.

رییس بازرسی انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: ارزش گوشی تلفن همراه عودت شده به صاحب اصلی توسط سرگرد اسکندری را حدود 200 میلیون ریال بوده است.

نورایی بیان کرد: در مورد دیگر نیز سرگرد عنایت احمدی فر، ستوانیکم جلال رحیمی و سرباز وظیفه رامین مروتی از مأموران یگان امداد شهرستان جوانرود حین گشت زنی در خیابان حمزه به یک کیف دستی برخورد کردند.

وی ادامه داد: این همکاران وظیفه شناس پس از بررسی محتویات کیف دستی مبلغ چهار میلیون ریال وجه نقد پیدا کردند که با کمک کسبه محل صاحب آن شناسایی و کیف را تحویل وی دادند.

رییس بازرسی انتظامی استان کرمانشاه با تقدیر از اقدام ارزشمند همکاران شهرستان های پاوه و جوانرود، گفت: مأموران پلیس علاوه بر تأمین نظم و امنیت، امانت دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماموران پلیس پاوه و جوانروداموال مفقودی را به صاحبانش بازگرداندند

ماموران پلیس پاوه و جوانروداموال مفقودی را به صاحبانش بازگرداندند