مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اردیبهشت 1401 ساعت 15:572022-05-09سياسي

رونمایی از سامانه تعیین کارشناسان رسمی دادگستری جهت قیمت گذاری املاک شهرداری تهران


سامانه تعیین کارشناسان رسمی دادگستری جهت قیمت گذاری املاک شهرداری تهران رونمایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس،  مراسم رونمایی از سامانه تعیین و انتخاب کارشناس رسمی با حضور محمود رضا مهرورز بازرس کل امور وزارت کشور و شهرداری های سازمان بازرسی، احمد صادقی عضو شورای اسلامی شهر تهران و رییس کمیته شفافیت و شهر هوشمند شورای اسلامی شهر تهران،  محمد مقدم ریاست سازمان حراست شهرداری تهران و حسن زاده مدیر عامل سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران برگزار شد.

ابوالفضل فلاح معاون شهردار تهران در این مراسم مطرح کرد: در این سامانه صرفا املاکی مورد کارشناسی و ارزیابی قرار میگیرند که قبلا در سامانه جامع املاک و مستغلات ثبت شده باشند.

وی گفت: افق ما در این زمینه بسیار روشن است، زیرا با این اقدام  هیچ ملک رها شده ای در مجموعه شهرداری وجود نخواهد داشت و نسبت به شناسایی تمامی املاکی که طی دوره های گذشته در اختیار مجموعه های مختلف غیر از شهرداری قرار گرفته است مجدانه عمل خواهیم کرد.

فلاح ادامه داد: با راه اندازی سامانه تعیین کارشناس رسمی یکی از مهم ترین دغدغه های دستگاه های نظارتی از جمله سازمان بازرسی کل کشور مبنی بر توزیع متوازن مرتفع خواهد شد؛همچنین از بروز نابسامانی هایی که پیش از این باعث بروز و ظهور فساد به صورت ناخودآگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از سامانه تعیین کارشناسان رسمی دادگستری جهت قیمت گذاری املاک شهرداری تهران

رونمایی از سامانه تعیین کارشناسان رسمی دادگستری جهت قیمت گذاری املاک شهرداری تهران