مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اردیبهشت 1401 ساعت 15:572022-05-09حوادث

از کشف تریاک در گوجه فرنگی تا کشف 170 دستگاه دینام کولر


طی 24 ساعت گذشته در نقاط مختلف تهران حوادثی رخ داد که مأموران انتظامی در آن نقش آفرینی کردند، در این بسته خبری اخبار پلیسی روز را بخوانید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کلانشهر تهران بستر حوادث و جرایم مختلفی است.

هر روز تماس های زیادی با مرکز فوریت های پلیسی 110 تهران گرفته می شود که بسیاری از آنها عملیاتی شده و منجر به دستگیری مجرم یا مجرمانی می شود.

در این بسته خبری به گوشه ای از مأموریت ها، حوادث و جرایم می پردازیم.

کشف کالای قاچاق در جنوب تهران سرهنگ علی ولی پور گودرزی توضیح داد: در راستای پایش و کنترل بازار و جلوگیری از قاچاق و احتکار کالا، مأموران این پلیس موفق به کشف انبار دپوی کالای قاچاق در بلوار دستواره به ارزش 4 میلیارد ریال شدند.

وی عنوان داشت: در ادامه تحقیقات مشخص شد کالاها به صورت شبانه با استفاده از خودروهای شوتی به انبار زیرزمین منتقل و دپو شده است.

این مقام انتظامی افزود: در بررسی از این مکان تعداد 46 دستگاه جاروبرقی، 44 دستگاه قهوه ساز، 2856 عدد جاسوییچی، 2118 عدد لوازم خرازی قاچاق و فاقد هرگونه اسناد و مدارک، فاکتور و ثبت در سامانه جامعه تجارت کشف و یک نفر متهم دستگیر شد.

رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را 4 میلیارد ریال اعلام کرده اند اضافه کرد: تأمین نظم و امنیت و مقاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از کشف تریاک در گوجه فرنگی تا کشف 170 دستگاه دینام کولر

از کشف تریاک در گوجه فرنگی تا کشف 170 دستگاه دینام کولر