مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اردیبهشت 1401 ساعت 15:422022-05-09سياسي

درخواست ایران از صلیب سرخ برای تلاش جهت رفع تحریم های سوریه و یمن


شرایط برای رفع محاصره از مردم یمن و انتقال بیماران به خارج از کشور از طریق فرودگاه صنعا و مبادله زندانیان ، فراهم شده و مناسب است صلیب سرخ در  این راستا پشگام باشد.

- مشاور وزیر امور خارجه گفت:شرایط برای رفع محاصره از مردم یمن و انتقال بیماران به خارج از کشور از طریق فرودگاه صنعا و مبادله زندانیان فراهم شده و مناسب است صلیب سرخ در  این راستا پیشگام باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علی اصغر خاجی مشاور ارشد وزیر در امور ویژه سیاسی امروز با رابرت ماردینی مدیر کل کمیته بین المللی صلیب سرخ و هیئت دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار، پیرامون توسعه همکاری های میان کشورمان و صلیب سرخ در باره امداد رسانی و ارسال کمک های بشر دوستانه به مردم سوریه و یمن، بحث و تبادل نظر شد.

مشاور ارشد وزیر در امور ویژه سیاسی تاکید کرد: شرایط سیاسی و امنیتی سوریه نسبت به گذشته بهبود یافته است ولی فشار تحریم ها و مشکلات اقتصادی همچنان مردم این کشور را رنج می دهد، از این رو باید سازمان های بین المللی بویژه صلیب سرخ در خصوص رفع تحریم ها، اجرایی شدن قطعنامه 2585 شورای امنیت سازمان ملل مبنی بر بازسازی امور زیر بنایی سوریه، پیشگام بوده و تلاش های خود را افزایش، دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست ایران از صلیب سرخ برای تلاش جهت رفع تحریم های سوریه و یمن

درخواست ایران از صلیب سرخ برای تلاش جهت رفع تحریم های سوریه و یمن