مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اردیبهشت 1401 ساعت 15:372022-05-09سياسي

دولت سیزدهم، دولتی انقلابی و عدالت خواه است/آب و نبود صنابع تبدیل مشکل طارم است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، محمد مهدی تیموری دبیر جامعه اسلامی کارگران استان زنجان در دیدار فعالان سیاسی با استاندار زنجان با تاکید بر اینکه دولت رییسی دولت انقلابی و عدالت خواهی است، اظهار کرد: این دولت باید انقلابی بماند.

تیموری تخصص گرایی را پیشنهاد خود برای عملکرد بهتر دولت عنوان و تصریح کرد: دولت با پرهیز از انحصارطلبی باید گوش شنوا برای شنیدن داشته باشد.

وی خطاب به استاندار زنجان با بیان اینکه فرصت تاریخی به وجود آمده است، گفت: باید از فرصت به وجود آمده برای خدمت به مردم و ارتباط با اقشار مختلف و صاحب نظران استفاده کنید.

تیموری تقویت ارتباط با صاحب نظران را موجب ادای دین مسؤولان به متخصصان دانست و افزود: استفاده از متخصصان و صاحبنظران به حل مشکلات کمک خواهد کرد.

  اتحاد جبهه باطل علیه جبهه حق بیشتر است در ادامه محمد فرج نیا، دبیر جبهه راه نوین انقلاب اسلامی هم با بیان اینکه در طول تاریخ طرفداران جبهه باطل برای رسیدن به اهداف خود متحدتر از اهل جبهه حق بودند، تاکید کرد: نباید افراد را به جرم انتقاد از خود طرد کنیم بلکه همه باید برای بهبود اوضاع کشور تلاش کنیم.

آب و نبود صنایع تبدیلی از مشکلات شهرستان طارم است داریوش محمدی، دبیر حزب اراده ملت ایران اسلامی استان زنجان با تاکید بر اینکه استفاده از نظرات تخصصی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت سیزدهم، دولتی انقلابی و عدالت خواه است/آب و نبود صنابع تبدیل مشکل طارم است

دولت سیزدهم، دولتی انقلابی و عدالت خواه است/آب و نبود صنابع تبدیل مشکل طارم است