مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اردیبهشت 1401 ساعت 15:372022-05-09ورزشي

اوضاع آشفته فوتبال و «میز قطر» در وزارت ورزش/ اصل ماجرا فراموش شده!


وزارت ورزش به جای آنکه به اختلافات هیات رییسه و اوضاع متشنج فوتبال ورود کند تا شرایط برای آماده سازی تیم ملی فراهم شود، «میز قطر» را تشکیل داده تا در مورد برنامه های فرهنگی جمع بندی کنند! - ، کمتر از 6 ماه تا حضور تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2022 قطر باقی مانده است اما هیچ خبر امیدوارکننده ای از تیم ملی در دسترس نیست.

هیات رییسه فدراسیون فوتبال درگیر اختلافات و مصالح شخصی است و سرمربی تیم ملی هم در کشورش استراحت می کند! در حالی که اوضاع فدراسیون فوتبال آشفته است و این رشته بی ثبات ترین روزهای خود را سپری می کند، وزارت ورزش جلسه ای را به عنوان میز قطر تشکیل داده که اکثر حاضران در آن از مسئولان وزارت ورزش هستند و تنها مسئول روابط بین الملل فدراسیون فوتبال در آن حضور داشته است.

پایگاه خبری وزارت ورزش در مورد این جلسه نوشته است: سیدمحمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان در این جلسه خاطرنشان کرد: باید از ظرفیت جام جهانی به بهترین نحو استفاده کنیم.

در تمام دنیا از چنین مسابقات بزرگی برای ایجاد امید در کشور استفاده می کنند.

همه اعضا فدراسیون فوتبال و دیگر دست اندرکاران در این حوزه باید در کنار هم و متحد باشیم که بتوانیم برنامه های خود را در جام جهانی عملی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اوضاع آشفته فوتبال و «میز قطر» در وزارت ورزش/ اصل ماجرا فراموش شده!

اوضاع آشفته فوتبال و «میز قطر» در وزارت ورزش/ اصل ماجرا فراموش شده!