مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اردیبهشت 1401 ساعت 14:422022-05-09اقتصادي

هدایت بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در حوزه انرژی استان سمنان


سرپرست دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان از هدایت سرمایه گذاران بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در حوزه انرژی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، محمدرضا رضوانی، سرپرست دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان ظهر امروز در جلسه کارگروه انرژی شورای پدافند غیر عامل استان سمنان که با حضور رییس و اعضای کارگروه انرژی در شرکت برق منطقه ای سمنان برگزار شد، از هدایت سرمایه گذاران بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در حوزه انرژی خبر داد.

وی اضافه کرد: یکی از اقدامات ارزشمند کارگروه انرژی، می تواند تشویق بخش خصوصی و تسهیل فرآیند سرمایه گذاری در حوزه انرژی باشد.

سرپرست دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان ظرفیت این استان در حوزه انرژی های پاک را بسیار بالا دانست و افزود: اقدامات خوبی در حوزه انرژی های نو در استان سمنان صورت گرفته است؛ اما با توجه به شرایط اقلیمی مناسب استان، می توان از ظرفیت های بیشتر آن به طور مناسبی بهره برد.

مجید وفایی، رییس کارگروه انرژی شورای پدافند غیر عامل استان سمنان و مدیرعامل شرکت برق منطقه ای سمنان نیز در این جلسه اظهار کرد: امیدواریم کارگروه انرژی شورای پدافند غیر عامل استان با ترکیب جدید و حضور نمایندگان ادارات مرتبط با حوزه انرژی، کارکرد بهتر و اثربخشی بیشتری داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدایت بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در حوزه انرژی استان سمنان

هدایت بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در حوزه انرژی استان سمنان