مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اردیبهشت 1401 ساعت 14:322022-05-09فرهنگي

«مجبوریم» 21 اردیبهشت اکران می شود/ برنامه ریزی اکران با حضور رییس سازمان


جلسه شورای راهبردی اکران با حضور محمد خزاعی رییس سازمان سینمایی و تمامی اعضا در محل موسسه سینما شهر برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی، جلسه شورای راهبردی اکران امروز دوشنبه 19 اردیبهشت با حضور محمد خزاعی رییس سازمان سینمایی و تمامی اعضا در محل موسسه سینما شهر برگزار شد.

علی سرتیپی سخنگوی شورای راهبردی اکران درباره مصوبات این جلسه گفت: با توجه به پیشنهادهای ارایه شده توسط صنوف کارگردانان، تهیه کنندگان، پخش کنندگان و سینماداران، جمع بندی های لازم در رابطه با قراردادهای یکسان پخش کنندگان و سینماداران صورت گرفت، به تصویب رسید و این قرارداد از این به بعد ملاک عمل خواهد بود.

وی افزود: نظام نامه اکران نیز پس از بررسی پیشنهادات صنوف به تصویب نهایی رسید و توسط رییس سازمان سینمایی ابلاغ خواهد شد، بر این مبنا معین شد صنوف، کنندگان خود برای حضور و تشکیل شورای صنفی را تا روز چهارشنبه مورخ 21 اردیبهشت به معاونت ارزشیابی و نظارت معرفی کنند و ان شالله اولین جلسه شورای صنفی در روز یکشنبه 25 اردیبهشت ماه در خانه سینما تشکیل خواهد شد.

سخنگوی شورای راهبردی اکران اضافه کرد: با تشکیل شورای صنفی تعیین جدید کف فروش با عنایت به قیمت بلیط سینماها، نظارت بر تعویض فیلم های جدید بر اساس قرارداد یکسان ابلاغ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«مجبوریم» 21 اردیبهشت اکران می شود/ برنامه ریزی اکران با حضور رییس سازمان

«مجبوریم» 21 اردیبهشت اکران می شود/ برنامه ریزی اکران با حضور رییس سازمان