مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اردیبهشت 1401 ساعت 14:172022-05-09سياسي

40 هزار میلیارد برای سال نخست رتبه بندی معلمان تامین شده است


اعتبار 40 هزار میلیارد تومان برای سال نخست طرح رتبه بندی معلمان در نظر گرفته شده و از 31 شهریور ماه 1400 نیز تامین شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، سید علی یزدی خواه عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ظهر امروز در مراسم تجلیل و بزرگداشت معلمان شهرری، اظهار کرد: یکی از جلوه های شیوع و همه گیری کرونا، شناساندن و نمایاندن زحمات و خدمات قشر فرهنگی جامعه بود.

وی معلمان را افسران و پیشقراولان جنگ نرم و تمدن نوین اسلامی دانست و گفت: جمهوری اسلامی ایران در بسیاری از عرصه ها نقش پیشرویی خود را حفظ کرده، البته وجود برخی مشکلات از جمله در حوزه اقتصاد، اشتغال، صنعت خودرویی و غیره ناشی از کم کاری ها و اهمال ما است.

نماینده مردم تهران در مجلس بیان کرد: دانشمندان جوان ما محصول تربیت معلمانی هستند که جوهره ایمان، اخلاق و تقوا را در کام آن ها چشانده و رشد و پرورش داده اند.

یزدی خواه ادامه داد: معلمان آینده سازان کشور هستند که آتیه سازان را در حوزه های اجتماعی، اعتقادی، فرهنگی و خودسازی تربیت کرده و پرورش می دهند، تا در آینده نقش و سهم خود را در تعالی و پیشرفت کشور ایفا کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مشکلات و مطالبات فرهنگیان، تاکید کرد: لایحه رتبه بندی معلمان از مدت ها پیش آماده اجرایی شدن بود اما دولت پیشین آن را عم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

40 هزار میلیارد برای سال نخست رتبه بندی معلمان تامین شده است

40 هزار میلیارد برای سال نخست رتبه بندی معلمان تامین شده است