مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اردیبهشت 1401 ساعت 14:122022-05-09سياسي

رونمایی از سامانه قیمت گذاری املاک شهرداری تهران


معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران، از ایجاد سامانه تعیین کارشناسان رسمی دادگستری جهت قیمت گذاری املاک و مستغلات شهرداری تهران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، ابوالفضل فلاح در مراسم رونمایی از سامانه تعیین و انتخاب کارشناس رسمی که با حضور محمود رضا مهرورز بازرس کل امور وزارت کشور و شهرداری های سازمان بازرسی، احمد صادقی عضو شورای اسلامی شهر تهران و رییس کمیته شفافیت و شهر هوشمند شورای اسلامی شهر تهران، محمد مقدم ریاست سازمان حراست شهرداری تهران و حسن زاده مدیر عامل سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران برگزار شد، از انجام و ابلاغ اولین تعیین کارشناسی رسمی دادگستری از طریق سامانه تعیین و انتخاب کارشناس خبر داد و گفت: در این سامانه صرفاً املاکی مورد کارشناسی و ارزیابی قرار می گیرند که قبلاً در سامانه جامع املاک و مستغلات ثبت شده باشند.

وی گفت: افق ما در این زمینه بسیار روشن است؛ زیرا با این اقدام هیچ ملک رها شده ای در مجموعه شهرداری وجود نخواهد داشت و نسبت به شناسایی تمامی املاکی که طی دوره های گذشته در اختیار مجموعه های مختلف غیر از شهرداری قرار گرفته است مجدانه عمل خواهیم کرد.

فلاح ادامه داد: با راه اندازی سامانه تعیین کارشناس رسمی یکی از مهم ترین دغدغه های دستگاه های نظارتی از جمله سازمان بازرسی کل کشور مبنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از سامانه قیمت گذاری املاک شهرداری تهران

رونمایی از سامانه قیمت گذاری املاک شهرداری تهران