مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اردیبهشت 1401 ساعت 13:572022-05-09سياسي

برخی مرعوب فضاسازی کاذب دشمنان شده و شجاعت دفاع از جبهه حق را ندارند


معاون امور مجلس رییس جمهور با اشاره به برخی فضاسازی ها درباره اصلاح ارز ترجیحی، گفت: متاسفانه در برخی از موارد دوستانی نیز مرعوب فضاسازی و هیاهوی کاذب بدخواهان و دشمنان شده و شجاعت دفاع از جبهه حق را ندارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، سید محمد حسینی روز دوشنبه در مراسم بزرگداشت روز معلم در دانشکده معارف و اندیشه اسلامی تهران با گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مطهری، به نقش معلم در تربیت نسل جوان و انگیزه تلاش برای تعالی و تحول درانسان، اظهارداشت: معلم وظیفه سنگین هدایت و تعلیم و پرورش فرزندان کشورمان در مسیر دستیابی به پیشرفت مادی و معنوی را بر عهده دارد.

معاون پارلمانی رییس جمهور با ذکر آیات و روایاتی از ائمه معصوم و نیز تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص ضرورت کسب علم ودانش برای مقابله با سلطه گری مستکبران گفت: علم موجب اقتدار و عزت است و با تمسک به آن یک ملت می تواند به پیشرفت و تعالی برسد و بدون آن مغلوب و ستم پذیر خواهد بود.

ارزش علم بقدری است که حتی اگر کشوری منابع طبیعی و زیرزمینی هم نداشته باشد اما از نخبگان و اندیشمندان متخصص برخوردار باشد می تواند مشکلات خود را حل و فصل کند.

حسینی لزوم حفظ شان و جایگاه معلمان و اساتید و احترام به این قشر فرهیخته را مورد تاکید قرار داد و اظهارداشت: معلم ضمن ترغیب و تشویق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی مرعوب فضاسازی کاذب دشمنان شده و شجاعت دفاع از جبهه حق را ندارند

برخی مرعوب فضاسازی کاذب دشمنان شده و شجاعت دفاع از جبهه حق را ندارند