مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اردیبهشت 1401 ساعت 13:322022-05-09فرهنگي

حضور هنرمندان در جشن کانون کارگردانان سینما / حاشیه و متن (+ عکس)


داوری آثار این جشن برای انتخاب برگزیده های کارگردانی برعهده ابوالحسن داودی،واروژ کریم مسیحی، محسن امیریوسفی، محمدرضا عرب، احمد امینی، مهدی نادری و مجید برزگر بود.

- حضور هنرمندان در جشن کانون کارگردانان سینما / حاشیه و متن (+ عکس) داوری آثار این جشن برای انتخاب برگزیده های کارگردانی برعهده ابوالحسن داودی،واروژ کریم مسیحی، محسن امیریوسفی، محمدرضا عرب، احمد امینی، مهدی نادری و مجید برزگر بود.

جمعی از کارگردانان سینما برای تقدیر از تلاش همکاران خود پس از دو سال وقفه کرونایی گرد هم جمع شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عصر یکشنبه 18 اردیبهشت ماه جشن کانون کارگردانان سینما در هتل استقلال تهران با حضور جمعی از هنرمندان سینما برای اعلام برگزیدگان فیلمسازی در بخش های فیلم سینمایی، فیلم اول و سریال شبکه نمایش خانگی برگزار شد.

در این مراسم که با اجرای منصور ضابطیان همراه بود، مصطفی کیایی -دبیر جشن- و محسن امیریوسفی -رییس کانون کارگردانان- در سخنانی از اهداف برگزاری این جشن و چگونگی داوری آثاری که در دو سال قبل روی پرده رفته بودند، صحبت کردند.

کیایی گفت: اهدا جوایز تخصصی کارگردانی با هدف پاسداشت زحمات خلاقانه همکارانمان و در جهت ارتقا کیفی آثار در زمینه کارگردانی، قطعا اصلی ترین هدف این تغییر چهره جشن بوده و خواهد بود و یقین داریم علی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور هنرمندان در جشن کانون کارگردانان سینما / حاشیه و متن (+ عکس)

حضور هنرمندان در جشن کانون کارگردانان سینما / حاشیه و متن (+ عکس)