مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اردیبهشت 1401 ساعت 13:122022-05-09ورزشي

مدیریت اقتصادی ورزش در استان بوشهر وضعیت مطلوبی ندارد


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با تاکید بر حمایت از ورزشکاران استان، گفت: مدیریت اقتصادی ورزش در استان بوشهر وضعیت مطلوبی ندارد.

- ، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر دوشنبه در نشست با رییس و کارکنان هیئت فوتبال استان بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر دارای ظرفیت های ورزشی بسیار بزرگی است که باید به خوبی مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به علاقه بیش از 85 درصد مردم استان بوشهر به ورزش خاطرنشان کرد: این میزان علاقمندی و انس مردم استان بوشهر با ورزش ظرفیت بزرگی است که باید به خوبی از آن استفاده شود.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه حال اقتصاد ورزش در استان بوشهر خوب نیست و این خیلی به کلان مدیریت ورزش استان لطمه می زند تصریح کرد: مدیریت اقتصاد ورزش استان بوشهر وضعیت مطلوبی ندارد.

وی با ابراز نگرانی از وضعیت مدیریت اقتصاد ورزش استان و با تاکید بر چاره اندیشی برای این موضوع افزود: استان بوشهر از جهت پیوست های ورزشی یکی از استان های قوی است اما از این ظرفیت خیلی کم استفاده شده است.

آیت الله صفایی بوشهری با بیان اینکه مردم داری اصل کارخانه داری است، تصریح کرد: در برخی از استان ها صنایع و کارخانه ها خیلی به ورزش کمک و حمایت می کنند و این نشان می دهد که مسئولان کارخانه ها به وظیفه اجتماعی خود عمل کرده و ورزش دوست هستند و از آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت اقتصادی ورزش در استان بوشهر وضعیت مطلوبی ندارد

مدیریت اقتصادی ورزش در استان بوشهر وضعیت مطلوبی ندارد