مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اردیبهشت 1401 ساعت 13:022022-05-09ورزشي

بازدیدهای میدانی گامی برای رفع مشکلات روستاییان است


بازدیدهای میدانی روستایی و حضور در سطوح محلی فرصت مناسبی برای شناخت تقاضاهای مردمی و انتظارات آنان از مدیران ارشد است که بی واسطه سخن گفته و مشکلات خود را بیان کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، مجید درویشی فرماندار ورامین ظهر امروز به همراه محمدی معاونت امور فنی و عمرانی و زاهدی بخشدار مرکزی  و جمعی از روسای ادارات شهرستان ورامین، در بازدید از روستای عبدل آباد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شرایط کنونی روستای عبدل آباد به دلیل رعایت نشدن اصول شهرسازی و ساخت و ساز بی رویه غیر مجاز به گونه ای است که نشان از عدم تبعیت از هیچ یک از قوانین موجود را می دهد.

وی گفت: وجود کوچه های 200 متری به عرض 3و 4 متری، انشعابات غیر مجاز و نبود اصول ساخت و ساز همه شواهد خیانت گذشتگان و برخی از افراد سودجو به مردم و بافت روستای عبدل آباد است.

فرماندار ورامین افزود: برای تصمیم گیری در خصوص حل مشکلات روستای عبدل آباد با جمعیت حدود 10000نفر باید با کمک خرد جمعی  همه ی دستگاه های دولتی و اعضای شورای تامین شهرستان ورامین اقدام شود تا بتوان این حجم از مشکلات را در کوتاه ترین زمان ممکن برطرف کرد.

درویشی با بیان اینکه هر بازدید روستایی که انجام می شود مصوباتی دارد تا ادارات مربوطه آن را تا مرحله نهایی پیگیری می کنند، گفت: نصب ترانس جدید برق روستا در 2


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدیدهای میدانی گامی برای رفع مشکلات روستاییان است

بازدیدهای میدانی گامی برای رفع مشکلات روستاییان است