مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اردیبهشت 1401 ساعت 12:422022-05-09سياسي

رسیدگی به حال روستاییان و محرومان دغدغه همه مسوولان باشد


رسیدگی به حال روستاییان و محرومان دغدغه همه مسوولان باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان بابل، مرتضی رمضانی فرمانده سپاه شهرستان بابل در مراسم رزمایش بزرگ جهاد گران فاطمی در شهرستان بابل با قدردانی از زحمات جهادگران این شهرستان، اظهار کرد : این رزمایش با حضور 482گروه جهادی همزمان با سراسر کشور از 17اردیبهشت ماه سالروز تاسیس بسیج سازندگی آغاز شده و تا 26 اردیبهشت ماه ادامه دارد.

وی با بیان اینکه گروهای جهادی به کار رفته در این رزمایش در 188عرصه به فعالیت می پردازند؛ افزود: تعداد گروه های جهادی در سال گذشته 2هزار نفر بوده که در حوزه های مختلف به کار گرفته شده اند.

فرمانده سپاه بابل با اشاره به اینکه در سال گذشته در حوزه اقتصاد مقاومتی به  116 بسیجی در قالب صندوق قرض الحسنه اشتغال زایی تسهیلات اعطا شده است، اضافه کرد: همچنین 140 نفر از بسیجیان این شهرستان از وام معیشتی برخوردار شدند.

رمضانی با اشاره به اینکه ماهیت و فلسفه این سازمان، ساماندهی و ایجاد بستر نیروهای داوطلب و جوان برای خدمت رسانی به مردم است، اظهار کرد: در این بستر، محور فعالیت ها گروههای جهادی هستند.

فرمانده سپاه شهرستان بابل با اشاره به قیاس بین جهاد دوران جنگ وحال، تصریح کرد: جهادگران و بسیج سازندگی  نقش خوبی دربیماری منحوس کرونا  ایفا کردند؛ زمانی که مردم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسیدگی به حال روستاییان و محرومان دغدغه همه مسوولان باشد

رسیدگی به حال روستاییان و محرومان دغدغه همه مسوولان باشد