مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اردیبهشت 1401 ساعت 12:422022-05-09اقتصادي

بهره مندی بیش از یک میلیون نفر از خدمات بهزیستی فارس


سرپرست اداره کل بهزیستی استان فارس گفت: بیش از یک میلیون و 300 هزار نفر طی سال گذشته از خدمات بهزیستی استان فارس بهره مند شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدرضا هوشیار ظهر دوشنبه در سلسله نشست های مدیران پاسخگو در جمع خبرنگاران بیان کرد: پیشگیری اولین گام برای جلوگیری از مشکلاتی است که در جامعه وجود دارد این در حالی است که در گام دوم توانمند سازی افراد بوده و در جایگاه سوم نیز استفاده از خیرین است.

وی ادامه داد: بیمه اجتماعی زنان خانه دار، حمایت از دو قلو ها، بازپروری زنان آسیب دیده، اورژانس اجتماعی از جمله برخی از خدمات بهزیستی استان بوده و بر اساس آمارهای به دست آمده بیش از یک میلیون و 300 هزار نفر خدمات دریافت کرده اند.

هوشیار تاکید کرد: بیش از 11 هزار و 600 نفر در کل استان طی سال قبل مشاوره ژنتیک دریافت کرده اند لازم به ذکر است خیرین بایستی نیاز محور فعالیت کنند تا بتوان از این ظرفیت زمینه مشکلات اجتماعی را برطرف کرد.

سرپرست بهزیستی فارس ادامه داد: آسیب های اجتماعی در جامعه به صورت جزیره ای است و اگر هم افزایی میان دستگاه های مختلف وجود داشته باشد زمینه کاهش آسیب های اجتماعی فراهم خواهد بود.

او یادآور شد: طی سال گذشته 855 کودک کار و خیابان ساماندهی شده اند و اکنون هیچ کودکی در شیراز وجود ندارد که شب در خیابان بخوابد این در حالی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی بیش از یک میلیون نفر از خدمات بهزیستی فارس

بهره مندی بیش از یک میلیون نفر از خدمات بهزیستی فارس