مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اردیبهشت 1401 ساعت 12:322022-05-09سياسي

فعالیت های هلال احمر گناوه در حوزه فرهنگی تقویت شود


خدمت به خلق کار بسیار ارزشمند است که امدادگران و نجات گران هلال احمر انجام می دهند ولی در کنارآن باید فعالیت ها در جنگ نرم و جبهه فرهنگی نیز در دستور کار قرار گیرد.

- ، محمد تقی صفری صبح دوشنبه در نشست با رییس، کارکنان و امدادگران، نجات گران و داوطلبان جمعیت هلال احمر شهرستان گناوه به مناسبت هفته هلال احمر با تبریک این هفته و قدردانی از همه تلاشگران این عرصه اظهار داشت: تلاشگران هلال احمر فدایی جامعه هستند و با ایثار و فداکاری خود را فدای امنیت و سلامت جامعه و مردم در حوادث و رویدادها می کنند تا جان مردم و آسیب دیدگان را نجات دهند.

فرماندار گناوه افزود: این فداکاری ها با رنگ خدایی و در راه کسب رضایت خدا هرگز رنگ نمی بازد و برای همیشه ماندگار است.

وی گفت: توکل و اراده بر قدرت الهی، حفظ توانمندی و آمادگی جسمی و روحی برای انجام مأموریت ها، داشتن اطلاعات بروز از مهمترین ویژگی هایی که یک امدادگر و نیروی هلال احمر باید آنها را دارا باشد.

فرماندار گناوه بیان کرد: نیروهای هلال احمر و امدادگران در نظام مقدس جمهوری اسلامی با نگاه و روحیه دینی و مذهبی و الهی و اعتقادات مذهبی به ائمه (ع) در آیین ها و برنامه های مذهبی و ملی مانند اربعین، ارتحال امام راحل یا رویدادهای انقلاب ایفا نقش می کنند که این دیدگاه بسیار ارزنده و باعث تقویت روحیه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت های هلال احمر گناوه در حوزه فرهنگی تقویت شود

فعالیت های هلال احمر گناوه در حوزه فرهنگی تقویت شود