مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اردیبهشت 1401 ساعت 12:222022-05-09اقتصادي

لزوم اعطای تسهیلات تبصره 18 با هدف ترغیب اشتغالزایی در البرز


مدیرکل امور اقتصادی و دارایی البرز گفت: اعطای تسهیلات تبصره 18 با هدف ترغیب اشتغالزایی در استان انجام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضا جعفری مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان البرز در جلسه کمیته استانی بررسی بند الف تبصره 18 قانون بودجه 1400 که با حضور مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری البرز و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی و سرپرستان امور شعب بانک های استان در سالن شهدای دولت استانداری البرز برگزار شد؛ گفت: اعطای تسهیلات تبصره 18 با هدف ترغیب اشتغالزایی در استان البرز انجام شود.

وی بیان کرد: ایجاد اشتغال و کاهش نرخ بیکاری از 8.

3 درصد به 7 درصد از جمله دغدغه های استاندار و مدیران دستگاه های اجرایی استان البرز می باشد که امید است با تلاش ها و پیگیری های مستمر مدیران دستگاه های اجرایی استان البرز شاهد کاهش نرخ بیکاری استان در سال جاری باشیم.

وی افزود: ما باید تولیدکنندگان و صاحبان طرح های تولیدی را ترغیب نماییم تا با هدف ایجاد اشتغال در سطح استان نسبت به دریافت تسهیلات بند الف تبصره 18 قانون بودجه 1400 اقدام کنند.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان البرز از مدیران دستگاه های اجرایی و بانک های استان خواست تا گزارش وضعیت پروژه های مصوب در کمیته استانی جهت دریافت تسهیلات تبصره 18 قانون بودجه را پیش و پس از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم اعطای تسهیلات تبصره 18 با هدف ترغیب اشتغالزایی در البرز

لزوم اعطای تسهیلات تبصره 18 با هدف ترغیب اشتغالزایی در البرز