مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اردیبهشت 1401 ساعت 12:022022-05-09اجتماعي

ویراژ دادن ممنوع/ برخورد با رانندگان متخلفان در همدان


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان گفت: با خودروهایی که در بلوارهای اصلی همدان حرکات مارپیچ و نمایشی انجام می دهند برخورد می شود.

- فرخ جمالی در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان از اجرای طرح کنترل حرکت بین خطوط وسایل نقلیه در بلوارهای اصلی همدان خبر داد و اظهار کرد: در این طرح با خودروهایی که به صورت مارپیچ حرکت کرده و ویراژ می دهند و بین خطوط حرکت نمی کنند برخورد خواهیم کرد چراکه در تصادفات و ایجاد ترافیک تاثیرگذار هستند.

وی با اشاره به اینکه این طرح از روز شنبه این هفته آغاز شده تا خودروها ملزم به حرکت در بین خطوط و سرعت تعیین شده باشند گفت: در این روز طرح برخورد با خودروهای دارای شیشه دودی نامتعارف هم آغاز شد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان با اشاره به اینکه این طرح نیز در راستای جلوگیری از بروز تصادفات است خاطرنشان کرد: شیشه برخی خودروها چنان دودی شده که باعث محدودیت دید راننده به ویژه هنگام شب و عامل خطر در تصادفات است.

وی با تاکید به اینکه تسلط راننده به اطراف و دیدن خودروهای عبوری حین رانندگی لازم است و خودروهای شیشه دودی شرایط را سخت می کنند گفت: در حال حاضر روزانه تعدادی از خودروهای دارای شیشه دودی نامتعارف اعمال قانون می شوند و هشدارهای لازم به فعالان در مشاغل نصب برچسب دودی بر روی شیشه اتوم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویراژ دادن ممنوع/ برخورد با رانندگان متخلفان در همدان

ویراژ دادن ممنوع/ برخورد با رانندگان متخلفان در همدان