مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اردیبهشت 1401 ساعت 11:422022-05-09ورزشي

سومی لیگ برتر شمشیربازی کشور به نام دختران ساروی رسید


رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ساری گفت: مسابقات لیگ برتر شمشیربازی کشور در حالی به پایان رسید که تیم آکادمی شمشیربازی ساری نماینده استان مازندران برای اولین در طول تاریخ برگزاری مسابقات لیگ برتر کشور توانست سکوی سوم این رقابتها را در اسلحه سابر بانوان فتح نماید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان ساری، مجتبی قدمی رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ساری با اشاره به برگزاری مسابقات لیگ برتر شمشیربازی کشور اظهار کرد: تیم آکادمی شمشیربازی ساری نماینده استان برای اولین در طول تاریخ برگزاری مسابقات لیگ برتر کشور توانست سکوی سوم این رقابت ها را در اسلحه سابر بانوان فتح کرد.

قدمی افزود: مائده اکبری، سارا پورعباسعلی عمران، نگین نیکبخش سوادکوهی، سارینا معبودی و کیمیا عابدینی دختران شمشیرباز مازندرانی بودند که به سرپرستی هدی تسلیمیان در این رقابت ها به رویارویی با حریفان پرداختند.

وی بیان کرد: آکادمی شمشیربازی ساری پس از تیم های الوند راه کوثر یزد و فولاد مبارکه سپاهان که از بازیکنان تیم ملی بهره می برد؛ موفق به کسب جایگاه سوم شد.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ساری ادامه داد: شش تیم در این رقابت ها حضور داشتند که به صورت متمرکز در تهران به رقابت پرداختند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سومی لیگ برتر شمشیربازی کشور به نام دختران ساروی رسید

سومی لیگ برتر شمشیربازی کشور به نام دختران ساروی رسید