مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اردیبهشت 1401 ساعت 11:272022-05-09سياسي

بصیرت و معنویت شاکله های اصلی سپاه پاسداران است


مسئول عقیدتی سیاسی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: ساختار و شاکله اصلی سپاه بر معنویت و بصیرت استوار بوده و رمز موفقیت سپاه برگرفته از دو بال عقیده و بصیرت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، حجت الاسلام طاهری، مسئول عقیدتی سیاسی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، اظهار داشت: همچنان که امام(ره) می فرمایند در هر نهضت مردمی و انقلابی علمای اسلام اولین کسانی بودند که بر تارک وجودشان خون و شهادت نقش بسته است.

وی با اشاره به پیشگامی جامعه روحانیت و حوزه در خط مقدم جبهه های نبرد علیه دشمن، تصریح کرد: چهارم خردادماه کنگره 4 هزار شهید روحانی در شهر مقدس قم برگزار می شود.

وی به هفته عقیدتی سپاه و بسیج اشاره کرد و گفت: شهید مطهری اسوه و مصداق کامل یک معلم دلسوز برای اصلاح نسل جوان در جامعه بوده و با توجه به اینکه افکار ایشان زیربنا و مبانی فکری سپاه در کنار اندیشه های امامین بوده به تدبیر نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز شهادت شهید مطهری به عنوان روز عقیدتی سیاسی سپاه نامگذاری شد.

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی یادآور شد: ساختار و شاکله اصلی سپاه بر معنویت و بصیرت استوار بوده و رمز موفقیت سپاه برگرفته از دو بال عقیده و بصیرت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بصیرت و معنویت شاکله های اصلی سپاه پاسداران است

بصیرت و معنویت شاکله های اصلی سپاه پاسداران است