مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اردیبهشت 1401 ساعت 11:122022-05-09فناوري

برگزاری دومین نمایشگاه بین المللی فناوری اطلاعات وارتباطات در کیش


دومین دوره نمایشگاه بین المللی فناوری اطلاعات و ارتباطات کیش (کیتکس 2022) از 19 اردیبهشت به مدت 4 روز در کیش برگزار می شود.

- کیش - دومین دوره نمایشگاه بین المللی فناوری اطلاعات و ارتباطات کیش (کیتکس 2022) از 19 اردیبهشت به مدت 4 روز در کیش برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، امیر سوداگران، مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان منطقه آزاد کیش از حضور 180 شرکت در نمایشگاه بین المللی فناوری اطلاعات و ارتباطات (کیتکس) خبر داد و گفت: برگزار کننده نمایشگاه بین المللی فناوری اطلاعات و ارتباطات کیش، کلینیک مدیریتی و توسعه کسب و کار فروغ افکار بوده و شرکت های ارتباطی، دانش بنیان و استارتاپی آخرین دستاوردهای خود را در این نمایشگاه به نمایش خواهند گذاشت.

سوداگران با بیان این که این نمایشگاه در دو بخش برگزار می شود عنوان کرد: 30 برنامه جانبی از جمله برگزاری سمینارهای آموزشی، کارگاه ها و نشست های تخصصی و رویدادهای استارتاپی در مرکز همایش های بین المللی کیش اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به 6 محور در نظر گرفته شده از سوی سازمان منطقه آزاد کیش در این نمایشگاه اظهار داشت: توسعه شهر هوشند، فناوری های نوین مالی، رمزارزها، استفاده از فناوری بلاکچین، فعالیت های محور IT، فناوری های توسعه ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دومین نمایشگاه بین المللی فناوری اطلاعات وارتباطات در کیش

برگزاری دومین نمایشگاه بین المللی فناوری اطلاعات وارتباطات در کیش