مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اردیبهشت 1401 ساعت 11:022022-05-09سياسي

بهره وری انرژی در ساختمان های امروز نادیده گرفته شده است


امام جمعه یزد با اشاره به توجه معماران در گذشته به استفاده حداکثری از انرژی باد و خورشید در خانه ها گفت: بهره وری انرژی در ساختمان های امروز نادیده گرفته شده است.

- ، آیت الله محمدرضا ناصری در دیدار با مدیران حوزه برق استان یزد ضمن قدردانی از زحمات مسئولان و کارکنان اداره برق استان اظهار داشت: مقایسه آماری مصرف آب و برق کشورهای دیگر با ایران کافی نیست و باید تلاش شود تکنولوژی و نحوه عملکرد این کشورها در کشور ما نیز به مرحله اجرا درآید.

وی عنوان کرد: همچنین باید با اصلاح الگوی مصرف و الگوی رفتاری در ادارات و خانه ها، صرفه جویی و درست مصرف کردن را به عنوان یک عادت در خودمان نهادینه کنیم.

امام جمعه یزد ادامه داد: تغییر سبک زندگی و تغییر عادت، بهترین راهکار برای حل مشکل مصرف بی رویه برق است و احداث نیروگاه بیش از حد معمول، ضرورتی ندارد.

ناصری با اشاره به میزان هدررفت بسیار زیاد برق در بعضی از ادارات و اماکن دولتی گفت: مصرف زیاد انرژی در برخی از ادارات و اماکن منطقی نیست و نیاز به اصلاح الگوی مصرف در این اماکن دیده می شود و باید در مورد این ادارات با دقت بیشتری عمل شود.

وی تاکید کرد: مسئولان باید به دنبال راهکاری باشند تا علاوه بر حل مشکل مصرف بی رویه برق، به مردم استان سختی و فشار وارد نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره وری انرژی در ساختمان های امروز نادیده گرفته شده است

بهره وری انرژی در ساختمان های امروز نادیده گرفته شده است