مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اردیبهشت 1401 ساعت 10:522022-05-09ورزشي

با تیم آماتور هم به پرسپولیس نمی بازم


کاپیتان اسبق پرسپولیس به حمایت از مهدی تارتار پرداخت و مدعی شد اتهامات کنونی به سرمربی ذوب آهن از سوی کسانی مطرح می شود که فاقد شعور فوتبالی باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ورزش سه، محسن بنگر سرمربی کنونی شهرداری نوشهر و مدافع و کاپیتان اسبق پرسپولیس در آستانه جدال این تیم برابر ذوب آهن گفت: ذوب آهن همواره یک تیم قابل احترام در فوتبال ایران بوده است و فارغ از سال های اخیر که شرایط آنها در جدول پرنوسان بوده است، اتفاقات روشنی در تاریخ لیگ برتر به نام خود کرده اند.

مسلما پرسپولیس نیز امروز بازی سختی برابر حریف خواهد داشت و اگر غفلت کنند، شاید اتفاقی که انتظارش را ندارند برای آنها رقم بخورد.

وی در ادامه با اشاره به حساسیت در صدر جدول گفت: خدا را شکر رقابت داغ و حساسی میان دو تیم وجود دارد و به واسطه نتایج هفته گذشته فاصله دو تیم کم شد و باعث شد هفته های بعد حساس تر دنبال شود.

امیدوارم امروز هم با نتایجی که رقم می خورد این فاصله کمتر شود تا پرسپولیس شرایط بهتری برای رسیدن به صدر جدول پیدا کند و در ادامه بتواند به قهرمانی برسد.

بنگر مدعی است شاگردان یحیی گل محمدی در صورت برتری در 5 دیدار باقیمانده، فارغ از اختلاف امتیازی موجود قادر به کسب قهرمانی خواهند بود: به نظرم پرسپولیس اگر دیدارهای بعدی خودش را ببرد قهرمان می شود چرا که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با تیم آماتور هم به پرسپولیس نمی بازم

با تیم آماتور هم به پرسپولیس نمی بازم