مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اردیبهشت 1401 ساعت 10:472022-05-09اقتصادي

لبنان نیازمند کسب تجربه های ایران برای خدمات رفاهی به مردم است


معاون وزارت امور اجتماعی لبنان گفت: ما در موضوعات ارائه خدمات به زنان بی سرپرست، معلولان و سالمندان، ایجاد بانک اطلاعاتی خانوار جهت مدیریت ارائه خدمات رفاهی و آموزش و فنی وحرفه ای به جوانان لبنانی نیازمند کسب تجربه از ایران هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه رفاه و آسیب های اجتماعی خبرگزاری فارس، حامد فروزان مدیرکل امور بین الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نشست توسعه همکاری ها با لبنان که با حضور معاون وزارت امور اجتماعی لبنان و محمد الحاج نماینده جهاد البناء حزب الله لبنان برگزار شد، به سابقه دوستی دو کشور و سطح بالای همکاری های اقتصادی و سیاسی اشاره کرد و گفت: برای هرگونه توسعه تجارت با لبنان آمادگی داریم.

فروزان با تشریح کامل ظرفیت های وزارتخانه، معاونت ها و مراکز اقتصادی اظهار داشت: در حوزه بهزیستی، فنی و حرفه ای، بیمه و ارائه خدمات به بازنشستگان، صادرات محصولات هلدینگ ها و شرکت های تابعه و صادرات خدمات دیجیتال شرکت های دانش بنیان آماده همکاری و انتقال تجربه مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به دولت و حزب الله لبنان هستیم.

 وی افزود: ایجاد مرکز تجاری مشترک در بیروت با استفاده از محصولات شرکت های زیرمجموعه وزارت از جمله شرکت های تعاونی صادرات گرا نیز به صورت جدی دنبال می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لبنان نیازمند کسب تجربه های ایران برای خدمات رفاهی به مردم است

لبنان نیازمند کسب تجربه های ایران برای خدمات رفاهی به مردم است