مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اردیبهشت 1401 ساعت 10:422022-05-09اقتصادي

شنیده ها می گوید سهم هر نفر در ماه 21 عدد نان است


نماینده مردم نیشابور درباره میزان سرانه هر فرد برای خرید نان گفت: همان هفت دهم نان سنگکی که عنوان کردم، در واقع می شود هر ماه 21 عدد نان سنگک برای هر نفر به عنوان الگو تعریف شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از انتخاب، نماینده مردم نیشابور می گوید که طرح نان دولت همچنان ابهام دارد از جمله آنکه چرا از نان شروع شده و مثلا از روغن، نهاده دامی یا فولاد شروع نشده است؟ مدل و الگوی حذف ارز ترجیحی چگونه است؟ از چه کالایی شروع می شود؟ آیا اولویت بندی شده یه به صورت همزمان است؟ آیا الگوی مصرف برای هرکدام از این کالا ها تعریف شده؟ آن سطحی را دولت تقبل می کند که در قالب یارانه افزایش قیمت را جبران کند در مورد نان و سیار اقلام، چه قدر است؟ احسان ارکانی درخصوص نتیجه جلسه شورای هماهنگی اقتصادی اجماع دولت و مجلس، گفت: امروز صبح در مجلس با وزرای جهاد کشاورزی و اقتصاد جلسه داشتیم و قرار بود در این خصوص توضیحاتی دهند.

شب گذشته هم جلسه بود و آقای قالیباف درباره محتوای آن توضیحاتی ارائه دادند.

آنچه در کل صحبت های امروز بررسی کردیم، نکته جدیدی برای ما در مجلس اضافه نشد.

در واقع وزیر جهاد کشاورزی گزارش دادند و می خواستند با تحلیل اینکه با توجه به جنگ اوکراین، واردات گندم و غلات مشکل ساز شده است و همچنین ارزان بودن قیمت آرد در ایران، به دلیل اینکه ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شنیده ها می گوید سهم هر نفر در ماه 21 عدد نان است

شنیده ها می گوید سهم هر نفر در ماه 21 عدد نان است