مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اردیبهشت 1401 ساعت 09:472022-05-09فرهنگي

همایون شجریان در تهران می خواند


مهیار طریحی (نوازنده سنتور)، حسین رضایی نیا (نوازنده دف)، آیین مشکاتیان (نوازنده تنبک)، مهرزاد اعظمی کیا (نوازنده کمانچه) و آزاد میرزاپور (نوازنده تار و عود) از جمله هنرمندانی هستند که در این مجموعه کنسرت ها، - مهیار طریحی (نوازنده سنتور)، حسین رضایی نیا (نوازنده دف)، آیین مشکاتیان (نوازنده تنبک)، مهرزاد اعظمی کیا (نوازنده کمانچه) و آزاد میرزاپور (نوازنده تار و عود) از جمله هنرمندانی هستند که در این مجموعه کنسرت ها، شجریان را همراهی می کردند.

کنسرت گروه موسیقی سیاوش به سرپرستی و خوانندگی همایون شجریان در حالی 12 اردیبهشت در دبی برگزار شد که این خواننده به زودی در تهران روی صحنه خواهد رفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس؛ کنسرت گروه موسیقی سیاوش به سرپرستی و خوانندگی همایون شجریان در حالی 12 اردیبهشت (دوم می 2022) در دبی برگزار شد که این خواننده به زودی در تهران روی صحنه خواهد رفت.

همایون شجریان، پیش از این و همزمان با آغاز قرن جدید در کشورهای بلژیک، فرانسه و هلند به اجرای برنامه پرداخته بود.

مهیار طریحی (نوازنده سنتور)، حسین رضایی نیا (نوازنده دف)، آیین مشکاتیان (نوازنده تنبک)، مهرزاد اعظمی کیا (نوازنده کمانچه) و آزاد میرزاپور (نوازنده تار و عود) از جمله هنرمندانی هستند که در این مجموعه کنسرت ها، شجریان را همراهی می کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایون شجریان در تهران می خواند

همایون شجریان در تهران می خواند