مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اردیبهشت 1401 ساعت 09:422022-05-09حوادث

کشف 117 قبضه سلاح شکاری قاچاق در همدان


فرمانده انتظامی استان همدان از کشف 117 قبضه سلاح شکاری قاچاق و فاقد مجوز با همکاری اطلاعاتی پلیس امنیت عمومی استان اصفهان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان، سردار سلمان امیری اظهار کرد: در پی اطلاع واصله از پلیس امنیت عمومی اصفهان مبنی بر تردد یک دستگاه خودرو نیسان آبی رنگ حامل سلاح قاچاق و غیرمجاز در محور مواصلاتی استان های غربی کشور به سمت همدان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از انجام هماهنگی قضایی برای شناسایی به جاده های مواصلاتی استان اعزام که پس از چندین ساعت تعقیب و مراقبت سرانجام خودرو را شناسایی و در محل مناسبی در ورودی شهر همدان توقیف و راننده آن را دستگیر می کنند.

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: در بازرسی صورت گرفته از خودرو 97 قبضه سلاح شکاری وینچستر، 10 قبضه سلاح شکاری ساچمه زنی پنج تر از نوع گلنگدنی و 10 قبضه سلاح شکاری ساچمه زنی مدل تک لول، جمعاً به تعداد 117 قبضه سلاح قاچاق و فاقد مجوز در پوشش بار سیب درختی کشف شد.

وی در خاتمه گفت: در این عملیات راننده خودرو نیسان که فردی سابقه دار در امر قاچاق و ساکن استان های غربی بود دستگیر شد که به همراه پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 117 قبضه سلاح شکاری قاچاق در همدان

کشف 117 قبضه سلاح شکاری قاچاق در همدان